"Todos somos muy ignorantes. Lo que ocurre es que no todos ignoramos las mismas cosas."

Albert Einstein

"La verdadera sabiduría está en reconocer la propia ignorancia"

Socrates


lunes, 10 de mayo de 2010

SIRENES


Hi ha una cosa que va sorprendre'm no fa gaire, les sirenes, tenia la imatge al meu cap d'una dona amb cua de peix. Però estava equivocada, gracies a ma germana vaig descobrir que eren criatures de la mitologia grega formats per el cos d'un ocell i d'una dona. Amb el seu cant, podien encantar a aquells que els escoltaven. Apareixen tan a Jasó i els Argonautes com a la Odissea. A les mil i una nit ja les presenten amb cua de peix.
Aquí teniu un enllaç amb la pàgina de wikipedia que ho explica més.
http://es.wikipedia.org/wiki/Sirena

2 comentarios:

Mireia de No Honrubia dijo...

Quines coses més interessants...
Una cosa que la vaig estar estudiant jo et quedarà per sempre en el cap, simplement perquè et va sorprendre, és genial.

M'agrada molt el teu blog.

lis dijo...

Moltes gràcies, espero continuar amb el blog, hi han moltes coses interessants per explicar. (a mi em sembla.

Molts petons.